Almanachas "Žurnalistika 2008"
Almanachas "Žurnalistika 2009"
Almanachas "Žurnalistika 2010"
Almanachas "Žurnalistika 2011"
Almanachas "Žurnalistika 2012"
Almanachas "Žurnalistika 2013" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2013" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2014" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2014" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2015" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2015" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2016" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2016" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2017" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2017" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2018" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2018" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2019" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2019" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2020" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2020" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2021" I dalis Almanachas "Žurnalistika 2021" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2022" I dalis
|
||||||||
Archyvas :: Spaudos konferencija: „Luminor“ ekonomikos apžvalgos pristatymas2019-03-18 Kviečiame Jus kovo 19 d, antradienį, 10 val. į „Luminor" banko ekonomikos prognozių pristatymą, kurio metu banko analitikai pasidalins naujausiomis įžvalgomis apie šių metų ekonomines tendencijas. Renginio vieta "Luminor" bankas, Konstitucijos 21A (17 aukštas), Vilnius. Pranešėjai: o Dr. Žygimantas Mauricas, vyriausiasis ekonomistas o Indrė Genytė-Pikčienė, vyriausioji analitikė Susitikimo metu įvertinsime dabartinę Lietuvos ekonomikos situaciją, kalbėsime apie mažėjančias kainas (teisingai perskaitėte), grįžtančius lietuvius, pigių pinigų dūzges euro zonoje ir kitus veiksnius, kurie turės įtakos tolesnei Lietuvos ūkio raidai. Iš anksto dėkojame už žinutę apie savo dalyvavimą. Renginio vieta "Luminor" bankas, Konstitucijos 21A (17 aukštas), Vilnius Kontaktinis asmuo Aleksas Rozentalis Projektų vadovas "Publicum FComm" 8 615 29097 a.rozentalis@publicum.lt
Paskutinį kartą atnaujinta: 2019-03-18 15:06
Rašyti komentarą |
||||||||
2007 © “Lietuvos žurnalistų sąjunga” - žurnalistams, mediadarbuotojams ir visuomenei - įvykiai, analizė, kūryba. Sprendimas: Fresh media |
Komentarai (0)