Archyvas :: Tiramosios žurnalistikos metodai – kaip juos pasirinkti ir gauti patikimos informacijos?
Spalio 22 d. "Transparency International" Lietuvos skyrius ir Nacionalinis Socialinės Integracijos Institutas kviečia į seminarą „Tiriamosios žurnalistikos metodai - kaip juos pasirinkti ir gauti patikimos informacijos?", kurį ves Švedijos nacionalinio transliuotojo SVT tiriamosios žurnalistikos laidos redaktorius Nils Hanson.
Seminaro metu Nils Hanson pristatys aktualiausius tiriamosios žurnalistikos metodus, kuriuos naudoja jo komanda Švedijoje, pasidalins praktiniais patarimais, kaip atsekti ir patikrinti informaciją.
Kokie žurnalistiniai tyrimai aktualiausi rinkimų laikotarpiu ir kaip juos atlikti? Kokią vietą tyrimuose užima žurnalistų etika? Taip pat - kaip tiriamosios žurnalistikos laidas padaryti komerciškai sėkmingas?
Nils Hanson yra vienas žymiausių Švedijos žurnalistų, Švedijos nacionalinio transliuotojo TV laidos "Uppdrag Granskning" ("Misija - ištirti") vyr. redaktorius. Tai kiekvieną savaitę transliuojama valandos trukmės laida, kurią kuria 36 žmonių komanda.
"Uppdrag Granskning" eteryje pasirodė 2001 m. ir nuo to laiko laimėjo ne vieną tarptautinį apdovanojimą, tarp jų - ir "The Daniel Pearl Award" už išskirtinę žurnalistiką.
Seminaras „Tiriamosios žurnalistikos metodai - kaip juos pasirinkti ir gauti patikimos informacijos?" vyks spalio 22 d. nuo 9.00 iki 14.00 val. „Transparency International" Lietuvos skyriaus konferencijų salėje (Didžioji g. 5 - 404, Vilnius)
Dalyvių skaičius ribotas, pirmenybė teikiama anksčiau užsiregistravusiems dalyviams.
Registruotis kviečiame iki spalio 20 d. el.paštu rugile@transparency.lt.
Renginys dalyviams nemokamas, vyks anglų kalba.
Dėl papildomos informacijos teiraukitės el.paštu rugile@transparency.lt arba telefonu 8 5 212 69 51.
Pagarbiai
Rugilė Trumpytė
Projektų vadovė
"Transparency International" Lietuvos skyrius
Tel.: +370 5 212 69 51,
www.transparency.lt
Prenumeruoti komentarus: El. paštu RSS
Asta
2016-10-20 14:15
„valandos trukmės laida, kurią kuria 36 žmonių komanda", – tuo viskas ir pasakyta. Prisimenu prieš keliolika metų vykusius savaitės trukmės kursus ne Lietuvoj apie tiriamąją žurnalistiką ir vartotojų interesų gynimą. Po jų išvada buvo viena: mokame mes tai daryti, bet biudžetas neleidžia. Kiek pas mus žmonių kuria kassavaitinę valandos trukmės laidą? Nuo to ir pradėkime...
Pranešti apie netinkamą komentarą | Žymėti kaip pažeidžiantį įstatymus
Komentarai (1)