2024 m. balandžio 19 d., Penktadienis

Tyrimų fondas

Senos interneto svetainės versijos

Aktualijos

*print*

Archyvas :: LITEXPO: didžiausias maisto ir gėrimų įvykis Baltijos šalyse šiemet žada naujovių

2019-09-23
 
Kartą metuose parodų ir kongresų centras „Litexpo" pakvimpa aromatais iš viso pasaulio, nes čia vyksta didžiausias Baltijos šalyse maisto produktų rinkos įvykis - Baltijos maisto ir gėrimų paroda BAF. Šiemet gastronomijos profesionalai ir kulinarijos mėgėjai susitinka lapkričio 7-9 dienomis.

Šių metų parodos naujienos

„Mūsų tikslas kasmet praplėsti gastronomijos rinką tiek parodoje pristatomais produktais, tiek naujomis kulinarinėmis idėjomis. Šiemet tam skiriame dar daugiau dėmesio, todėl BAF atsiras ir meno performansai susiję su maistu, ir naujo formato maisto ragavimo erdvės, ir profesionalams skirta konferencija", - pasakoja BAF projekto vadovė Lilijana Dirsienė.

Pernai pirmąkart BAF vykusi konferencija auga į aukštesnį lygį - „BAF SUMMIT'19", skirtą profesionalams. Tiesa, į ją galės registruotis visi besidomintys gastronomija.
„Kviestinės savo srities žvaigždės skaitys pranešimus apie prekės ženklo pozicionavimą, klientų aptarnavimą, jų pritraukimą ir išlaikymą, valgymo kultūros pokyčius, kulinarines tendencijas ir kt. Taip pat konferencijos metu bus pristatytos ir minėtų temų sėkmės istorijos", - trumpai „BAF SUMMIT'19" programą projeto vadovė.
Tiesa, ryškiausia BAF naujiena šiemet pretenduoja tapti maisto furgonėlių suvažiavimas bei čempionatas: „Maisto furgonėliai tapo neatsiejama didelių renginių ar madingų erdvių dalimi visame pasaulyje. Lietuva - nebe išimtis. Tad mūsų tikslas su šia kultūra susipažinti artimiau ir, tikėkimės, pasiekti rekordą, kai viename renginyje po vienu stogu susiburs daugiausia pasaulio virtuvių", - intriguoja parodos kuratorė L. Dirsienė.

Laiko patikrinta programa

Be šių metų naujienų, BAF tęs tradicijas ir kvies į jau laiko patikrintas programas. Viena jų - „Virtuvės studija". Tai kulinarinių pasirodymų erdvė, kurioje šiemet daug dėmesio bus skiriama zero waste temai - t.y. kaip gaminant nešvaistyti ir išnaudoti visą produktą.

Taip pat vyks kasmetiniai pakuotės apdovanojimai NAPA: „Tai yra reikšmingas įvykis dizaino kūrėjų ir rinkodaros specialistų tarpe, kurio metu yra įvertinami geriausi pakuočių kūrėjai Baltijos šalyse. Kartu vyks ir geriausių pakuočių dizaino darbų ekspozicija", - trumpai jau tradicija tapusią parodos dalį pristato jos organizatorius ir LGDA valdybos narys Algirdas Orantas.
Parodos šerdis - daugiau nei 100 dalyvių
Be kūrybiškos parodos programos, didžiausiu traukos centru, kaip ir kasmet, taps jos dalyviai. Šiemet parodoje planuojama sulaukti daugiau nei 100 prekės ženklų ar jų atstovų, kurie pristatys, kvies ragauti ir čia pat vietoje įsigyti naujienų arba rinkoje netgi dar nepasirodžiusių produktų.
„Šiemet turėsime analogų Lietuvoje neturinčių dvispalvių ir trispalvių medaus desertų, šokolado ir karamelės be pridėtinių cukraus ir pieno, natūralios lietuviškos kavos iš gilių ir miežių, įvairios arbatos tiesiai iš Himalajų ir Japonijos, fermentuotos lietuviškas kombučos, žuvies ir jūros gėrybių iš Islandijos, jautienos brandintos karamelėje, taip pat 7 žolelėse ir šimtus kitų įdomių produktų, kurių atstovai ieškos tiek ilgalaikių partnerių, tiek pirmųjų savo vartotojų Lietuvoje", - vardina L. Dirsienė.
Tik kartą metuose vykstanti paroda patiks tiems, kas vertina gerą maistą, išskirtinius produktus, kulinariją, mėgstantiems gaminti, besidomintiems maisto kultūra ir gastronomijos naujovėmis. Ji yra skirta tiek verslui, tiek šiuolaikiniam vartotojui.
Į parodą žurnalistai pateks su žurnalisto pažymėjimu, kad patekimas būtų sklandus - prašau susisiekti su Rinkodaros skyriaus vadove Inga Jurčiene telefonu +370 672 30784.

 

Marius Krupėnas

Rinkodaros vadybininkas
www.litexpo.lt
Mob. +370 675 95516
Lietuvos parodų ir kongresų centras LITEXPO

 

Paskutinį kartą atnaujinta: 2019-09-23 09:56
 
 

Komentarai (0)

Jūsų el. paštas

Rašyti komentarą

Vardas
Tekstas
Apsaugos kodas
secimg
2007 © “Lietuvos žurnalistų sąjunga” - žurnalistams, mediadarbuotojams ir visuomenei - įvykiai, analizė, kūryba.
Sprendimas: Fresh media