Almanachas "Žurnalistika 2008"
Almanachas "Žurnalistika 2009"
Almanachas "Žurnalistika 2010"
Almanachas "Žurnalistika 2011"
Almanachas "Žurnalistika 2012"
Almanachas "Žurnalistika 2013" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2013" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2014" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2014" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2015" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2015" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2016" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2016" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2017" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2017" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2018" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2018" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2019" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2019" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2020" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2020" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2021" I dalis Almanachas "Žurnalistika 2021" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2022" I dalis
|
||||||||
Archyvas :: Lietuvos televizijos programų struktūra pagal kilmės šalį, formą ir turinį2018-03-15 Lietuvos radijo ir televizijos komisija, įgyvendindama Visuomenės informavimo įstatymą ir vadovaudamasi Audiovizualinės žiniasklaidos paslaugų direktyvos numatytais reikalavimais dėl Europos kūrinių kvotų vykdymo nacionalinių televizijos transliuotojų programose, patikrino šešių žiūrimiausių (Kantar TNS tyrimo duomenys - http://www.tns.lt/lt/news/tv-auditorijos-tyrimo-rezultatai-2018-m-sausis/) Lietuvos televizijos programų vienos savaitės struktūrą nuo 2018 m. sausio mėn. 22 d. iki 28 d. Atliekant tyrimą prie Europos kūrinių nebuvo priskiriamos žinių, sporto, žaidimų, reklamos programos, teleteksto paslaugos ir teleparduotuvės laidos. Apibendrinant galima pasakyti, kad kitų šalių audiovizualinių kūrinių produkcijos pasiskirstyme dominuojančias pozicijas užima produkcija iš Jungtinės Amerikos Valstijų, o daugiausia rusiškos kilmės produkcijos nustatyta mažiau žiūrimose nacionalinėse televizijos programose. Nustatyta, kad 20-30 % Europos kūrinių visose tirtose televizijos programose vadovaujantis Europos Komisijos patvirtintomis gairėmis tenka televizijos programų anonsams ir vinjetėms. Tyrimo rezultatai atskleidė, kad dauguma komercinių televizijos programų transliuotojų neskiria daugiau kaip pusės televizijos programos laiko Europos kūriniams (pažymėtina, kad minėtuose teisės aktuose nėra numatyta imperatyvaus reikalavimo).
Paskutinį kartą atnaujinta: 2018-03-15 12:43
Rašyti komentarą |
||||||||
2007 © “Lietuvos žurnalistų sąjunga” - žurnalistams, mediadarbuotojams ir visuomenei - įvykiai, analizė, kūryba. Sprendimas: Fresh media |
Komentarai (0)