2024 m. kovo 28 d., Ketvirtadienis

Tyrimų fondas

Senos interneto svetainės versijos

Žiniasklaida Lietuvoje

*print*

Archyvas :: Ar iš Rusijos į žiniasklaidą atkeliaujantys pinigai kelią grėsmę šalies saugumui?

2009-07-13
 

Šį antradienį (liepos 14 d.) 10.10 val. Žinių radijo laidoje „Žiniasklaidos anatomija“ vyks diskusija apie į Lietuvos žiniasklaidą investuojamus pinigus, kurie susiję su Rusija, ir šio proceso grėsmes nacionaliniam saugumui.

 

Vienas iš įtakingiausių Lietuvos verslininkų Bronislovas Lubys, kurio įtakoje esančios bendrovės valdo ir ne vieną žiniasklaidos priemonę, interviu su portalo Delfi.lt žurnalistu metu atvirai prabilo apie ekonominio sunkmečio metu į Lietuvos žiniasklaidą investuojamus pinigus, kurių dalis susijusi su Rusija. Pats B. Lubys teigia, kad ir jis yra sulaukęs pasiūlymų.

 

Todėl „Žiniasklaidos anatomija“ klausia, kokias grėsmes kelia krizės metu į Lietuvos žiniasklaidos priemones investuojami pinigai, kurių kilmė – už Lietuvos ribų? Ar gali ir turi Lietuvos politikai ir atsakingos institucijos imtis priemonių, kurios stabdytų šį procesą? Kokį kelią reikia rinktis valstybei: stiprinamą kontrolę ir draudimus ar pilietinės žurnalistikos stiprinimą kartu su valstybės finansine parama?

 

Apie visa tai pokalbis tiesioginėje radijo laidoje „Žiniasklaidos anatomija“, kurią bendrai rengia Lietuvos žurnalistų sąjunga ir Žinių radijas. Studijos telefonas 8-5 243 14 31.

 

Laidoje dalyvauja Seimo Nacionalinio saugumo ir gynybos komiteto pirmininkas Arvydas Anušauskas, Lietuvos radijo ir televizijos komisijos administracijos direktorius Nerijus Maliukevičius, naujienų portalo Delfi.lt politikos apžvalgininkas Vladimiras Laučius.

 

Laidą remia Spaudos, radijo ir televizijos rėmimo fondas. Laidą veda Dainius Radzevičius.
Paskutinį kartą atnaujinta: 2009-08-05 15:02
 
 

Komentarai (0)

Jūsų el. paštas

Rašyti komentarą

Vardas
Tekstas
Apsaugos kodas
secimg
2007 © “Lietuvos žurnalistų sąjunga” - žurnalistams, mediadarbuotojams ir visuomenei - įvykiai, analizė, kūryba.
Sprendimas: Fresh media