2024 m. kovo 28 d., Ketvirtadienis

Tyrimų fondas

Senos interneto svetainės versijos

Žiniasklaida Lietuvoje

*print*

Archyvas :: „Tele2“ peržiūrės reklamos biudžetus Lietuvos žiniasklaidos naudai

2020-03-20
 
Mobiliojo ryšio operatorius „Tele2" priėmė sprendimą peržiūrėti reklamos biudžetus ir maksimalų reklamos srautą iš tarptautinių tiekėjų nukreipti į Lietuvoje veikiančią žiniasklaidą.
„Puikiai suprantame, kad žiniasklaida yra esminė laisvos visuomenės ir demokratijos sąlyga. Suprantame ir tai, kad šiandien Lietuvos žiniasklaida atsidūrė itin sudėtingoje padėtyje, todėl priėmėme sprendimą pagal išgales palaikyti ją", - sakė Petras Masiulis, „Tele2" generalinis direktorius.
„Tele2" peržiūrės ir sumažins savo išlaidas tarptautiniams tiekėjams, tokiems kaip „Facebook" ar „Google". 
Sutaupytos lėšos bus panaudotos perkant reklamą Lietuvos žiniasklaidos kanaluose. 
„Nežinome, kaip ekonominė situacija plėtosis ateityje - tačiau laikydamiesi iššūkius įveiksime lengviau", - pabrėžė P. Masiulis. 
Dainius Radzevičius
Lietuvos žurnalistų sąjunga
Jogailos 11, Vilnius LT-01116
Mob. +37061263838
Skype dainius.radzevicius
www.lzs.lt
Paskutinį kartą atnaujinta: 2020-03-20 12:59
 
 

Komentarai (0)

Jūsų el. paštas

Rašyti komentarą

Vardas
Tekstas
Apsaugos kodas
secimg
2007 © “Lietuvos žurnalistų sąjunga” - žurnalistams, mediadarbuotojams ir visuomenei - įvykiai, analizė, kūryba.
Sprendimas: Fresh media