2019 m. lapkricio 22 d., Penktadienis

Tyrimų fondas

Senos interneto svetainės versijos

Apie žurnalistiką ir žurnalistus

*print*

Archyvas :: Mokykla be laikraščio – mokykla be veido

2018-01-09
 
Vlado Ščiavinsko nuotrauka

Vlado Ščiavinsko nuotrauka

Aurita Baranovaitė


Mokykloje vyksta tiek daug, jog negali visko prisiminti. Ir kas gi daugiau primins apie mokyklos artėjančius renginius, veiklą, vykstančią būreliuose, apie naujienas, sensacijas, įvykusius pokštus, kuriuos galbūt galėjai praleisti, jei ne mokyklos laikraštis.

 

Laikraštis aprėpia viską, kas vyksta tavo aplinkoje, ką lengva praleisti ir nepastebėti einant koridoriumi. Skaitydamas laikraštį, žinosi daugiau apie savo mokymosi aplinką, kurioje galbūt net nedalyvauji. Laikraštis tai mokyklos veidas. Jame aprašyta, kas čia vyksta, kokie žmonės mokosi ir koks yra tas mokyklos gyvenimas.

 

"Mokyklos laikraštis reikalingas, nes suteikia daug informacijos tiek mokytojams, tiek mokiniams ir jų tėvams,"- įsitikinusi Vilniaus Taikos progimnazijos aštuntokė Rūta.


"Jis reikalingas, tai galbūt yra būdas suartėti žmonėms, kurie jį rašo ir skaito drauge. Taip ir užsimezga draugystės,"- mano JŽK narė Liepa.

 

"Laikraštis praneša apie mokykloje įvyksiančius pasikeitimus, kaip pakitusi pertraukos trukmė, pavadavimai, renginių datos ir susirinkimai,"- sako JŽK narys Rapolas.


Tai kelių pašnekovų mintys, atsakant į jiems užduotą klausimą "Ar mokyklos laikraštis yra reikalingas? Kokia jo nauda?"

 

Mokykla be laikraščio mokykla be veido. Nėra laikraščio nėra jokios istorijos apie mokyklą. Niekas nepraneš apie artėjančius renginius ar naujienas. Kol tai išgirstum iš kitų lūpų, kol tos naujienos iki tavęs ateis, tai nebebus naujienos. Tu vėluosi ir suprasi, kad labai daug praleidi.

 

Tad mokyklos laikraštis svarbus tiek mokiniams, tiek pačiai mokyklai, juk tai atspindys joje vykstančios veiklos ir dalis jos gyvenimo.


 

Paskutinį kartą atnaujinta: 2019-04-02 20:11
 
 
2007 © “Lietuvos žurnalistų sąjunga” - žurnalistams, mediadarbuotojams ir visuomenei - įvykiai, analizė, kūryba.
Sprendimas: Fresh media