2017 m. kovo 30 d., Ketvirtadienis

Petro Babicko premija

*print*
Lietuvos žurnalistų sąjungos ir Nacionalinės žurnalistų kūrėjų asociacijos

Petro Babicko premijos

nuostatai

1. Petro Babicko, pirmojo Lietuvos radijo pranešėjo ir programų vedėjo (1903-1991), premija yra Lietuvos žurnalistų sąjungos (LŽS) ir Nacionalinės žurnalistų kūrėjų asociacijos (NŽKA) metinė premija. Ji skiriama radijo ir televizijos žurnalistui (-ams) už brandžius įvairų žanrų radijo ir televizijos žurnalistikos kūrinius, transliuotus per metus laiko - nuo gegužės 1-osios iki kitų metų gegužės 1-osios.
Reikalavimai konkurso kandidatų darbams: teksto, vaizdo ir garso vienovė bei meniškumas, gimtosios kalbos taisyklingumas ir raiškumas, meninių priemonių išraiškingumas.

2. Kandidatūras premijai teikia pirminės žurnalistų organizacijos, LŽS skyriai, LŽS klubai, NŽKA, taip pat pavieniai žurnalistai. Premija skiriama tik LŽS arba NŽKA nariams.

3. Kandidatūros premijai gauti pateikiamos raštu, motyvuotai pagrįstos, su premijuotinų darbų išvardijimu, nurodant jų privalumus. Paraiškos priimamos iki einamųjų metų gegužės 15 dienos. Darbus reikia siųsti į LŽS būstinę (Žurnalistų namai, Jogailos g. 11 (III a.), Vilnius) vokuose su užrašu „Petro Babicko konkursui" CD skaitmeninėse laikmenose (pageidautina 6 kopijos).

4. LŽS ir NŽKA valdybos išrenka premijos vertinimo narių komisiją (po tris deleguotus asmenis), kuri įvertina darbus ir priima sprendimą balsų dauguma. Vertinimo komisijos nariai konkurse nedalyvauja.

5. Premijos laureatas skelbiamas ir apdovanojamas pinigine premija bei diplomu kiekvienų metų birželio 12-tąją, Lietuvos radijo įkūrimo dieną, Kaune.

6. Tas pats asmuo P. Babicko premijos laureatu gali tapti tik vieną kartą.

 

PETRO BABICKO PREMIJOS LAUREATAI:

2012 m. - Benas Rupeika.

2013 m. - Vidas Mačiulis.

2014 m. - Juozas Šalkauskas.

2015 m. - Henrikas Vaitiekūnas.

2016 m. - Bernadeta Lukošiūtė.

 

Parengė Vytautas Žeimantas

 

2007 © “Lietuvos žurnalistų sąjunga” - žurnalistams, mediadarbuotojams ir visuomenei - įvykiai, analizė, kūryba.
Sprendimas: Fresh media