2024 m. lapkricio 1 d., Penktadienis

Tyrimų fondas

Senos interneto svetainės versijos

Aktualijos

*print*

Archyvas :: „Kauno dienoje“ atgimė „Santaka“

2009-09-25
 

Aušra Garnienė

 

"Santaka" sugrįžta!“, – džiugiai paskelbė dienraščio „Kauno diena“ kolektyvas. Rugsėjo 23-iąją skaitytojai, atsivertę laikraštį ir stebėjosi, ir džiaugėsi, ir gyrė, ir kritiškai žvelgė į naujai dienos šviesą išvydusį kultūros ir meno priedą.

 

"Kauno dienos" kultūros ir meno priedas "Santaka" pradėtas leisti 1994 m. spalio 15 d. Iki 2007 m. liepos 1 d. „Santaka“ pasirodydavo kas šeštadienį. Dvejus metus meno ir kultūros temos ieškojo vietos įvairiuose laikraščio puslapiuose. Vis tik nieko geresnio už „Santaką“ atrasti nepavyko.

 

„Nuoširdžiai tikimės, kad jis ir vėl, kaip kadaise, bus populiarus, gyvas, žavės nuomonių įvairove. Esame pasiryžę fiksuoti ir analizuoti įvykius, tendencijas, iškelti naujus kūrėjų vardus, priminti senus, skatinti diskutuoti ir gaivinti sunkmečio prislopintą Kauno kultūrinį gyvenimą. Neslėpsime, krizė veikia ir mus – kol kas "Santaka" pasirodys kartą per mėnesį“, – atvirauja redakcijos kolektyvas.

 

1998 m. "Kauno dienos" žurnalistėms Rūtai Kanopkaitei, Ramutei Vaitiekūnaitei, Birutei Garbaravičienei, Daliai Juškienei, Žilvinei Petrauskaitei "Santaka" pelnė garbingiausią Lietuvos žurnalistikos apdovanojimą – Vinco Kudirkos premiją. Sugrįžtančios "Santakos" komanda pasižada garbingai tęsti vyresniųjų kolegų pradėtą darbą.

 

Daugybė miesto kultūros žmonių senosios "Santakos" puslapius išimdavo iš dienraščio ir kaupdavo jas atskirame segtuve – tarsi kokiame Kauno meno metraštyje. Ši galimybė skaitytojams dovanojama ir dabar – kultūros ir meno priedas "Santaka" turi atskirą numeraciją ir gali būti išimamas iš bendro "Kauno dienos" sąsiuvinio.

 

Spalio pradžioje laukia dar vienos sutiktuvės. Į „Kauno dieną“ grįžta šeštadieninis priedas „AUKŠTYN ŽEMYN“.

 

Paskutinį kartą atnaujinta: 2009-09-29 16:26
 
 
2007 © “Lietuvos žurnalistų sąjunga” - žurnalistams, mediadarbuotojams ir visuomenei - įvykiai, analizė, kūryba.
Sprendimas: Fresh media