2024 m. gegužes 3 d., Penktadienis

Tyrimų fondas

Senos interneto svetainės versijos

Spaudos konferencijos

*print*

Archyvas :: Spaudos konferencija: Žiniasklaidos raštingumo iššūkiai. Pirmojo kokybinio Lietuvos jaunimo žiniasklaidos vartojimo įpročių tyrimo pristatymas

2016-04-17
 
 

Kviečiame į pirmojo kokybinio Lietuvos jaunimo žiniasklaidos vartojimo įpročių tyrimo rezultatų pristatymą, kuris vyks pirmadienį, balandžio 18 d., 10:30 val. Šiaurės ministrų tarybos biure (Didžioji g. 5).

Šiaurės Ministrų Tarybos biuro Lietuvoje užsakymu TNS LT atliktas tyrimas „Medijų vartojimo įpročiai lietuvių ir nelietuvių jaunimo tarpe" yra vienas pirmųjų, kuriame pagrindinis dėmesys buvo skiriamas tautinių bendrijų jaunimo žiniasklaidos vartojimui ir palyginimui su lietuvių tautybės jaunimo įpročiais. Fokusuotų grupinių diskusijų metodas leido tyrimo temą analizuoti plačiau ir išsamiau.

Tyrimą ir jo rezultatus pristatys:

1.       Bo Harald Tillberg, Šiaurės ministrų tarybos biuro Lietuvoje direktorius;

2.       Milda Šaltenytė, TNS LT kokybinių tyrimų projektų vadovė;

3.       Dr. Nerijus Maliukevičius, VU TSPMI politologas.

Šiaurės ministrų tarybos biuras kartu su partneriais nuosekliai remia žiniasklaidos raštingumo iniciatyvas Lietuvos mokyklose: 2014-2015 m. įgyvendintas projektas „Medijų ir informacinio raštingumo ugdymas", o nuo 2015 m. vykdomas projektas „Medijų raštingumo laboratorija" Lietuvos tautinių bendruomenių mokyklose. Siekiant išsiaiškinti tautinių bendruomenių jaunimo medijų vartojimo įpročius buvo inicijuotas kokybinis tyrimas „Medijų vartojimo įpročiai lietuvių ir nelietuvių jaunimo tarpe".

Daugiau informacijos:

Martynas Snieganas

Patarėjas informacijai

Šiaurės ministrų tarybos biuras Lietuvoje

(8 5) 212 22 11

martynas@norden.lt

Paskutinį kartą atnaujinta: 2016-04-17 13:27
 
 

Komentarai (0)

Jūsų el. paštas

Rašyti komentarą

Vardas
Tekstas
Apsaugos kodas
secimg
2007 © “Lietuvos žurnalistų sąjunga” - žurnalistams, mediadarbuotojams ir visuomenei - įvykiai, analizė, kūryba.
Sprendimas: Fresh media