Almanachas "Žurnalistika 2008"
Almanachas "Žurnalistika 2009"
Almanachas "Žurnalistika 2010"
Almanachas "Žurnalistika 2011"
Almanachas "Žurnalistika 2012"
Almanachas "Žurnalistika 2013" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2013" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2014" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2014" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2015" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2015" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2016" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2016" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2017" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2017" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2018" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2018" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2019" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2019" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2020" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2020" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2021" I dalis Almanachas "Žurnalistika 2021" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2022" I dalis
|
||||||||
Archyvas :: Spaudos konferencija: Ar prekės ženklai reklamuojasi atsakingai?2022-11-30 Kviečiame žiniasklaidos atstovus į spaudos konferenciją „Ar prekės ženklai reklamuojasi atsakingai?", kuri vyks ketvirtadienį, gruodžio 1 d., 10.00 val. naujienų agentūros BNS spaudos konferencijų salėje. Renginyje bus pristatytas nevyriausybinės organizacijos Debunk.org tyrimas apie į dezinformaciją skleidžiančius portalus patenkančias prekės ženklų reklamas. Spaudos konferencijoje dalyvaus: Arijus Kirdeikis, reklamos agentūros „Reprise Media" direktorius; Gražina Ramanauskaitė, Žurnalistų etikos inspektorė; Andrius Katinas, Lietuvos radijo ir televizijos komisija; Viktoras Daukšas, Debunk.org vadovas. Spaudos konferencija vyks naujienų agentūros BNS spaudos konferencijų salėje, verslo centro „Link" 5 aukšte, adresu Saltoniškių g. 9B, Vilniuje. Vizualias nuorodas, kaip atvykti į salę, rasite BNS kontaktuose adresu http://www.bns.lt/kontaktai.html. Maloniai kviečiame dalyvauti!
Paskutinį kartą atnaujinta: 2022-11-30 10:50
Rašyti komentarą |
||||||||
2007 © “Lietuvos žurnalistų sąjunga” - žurnalistams, mediadarbuotojams ir visuomenei - įvykiai, analizė, kūryba. Sprendimas: Fresh media |
Komentarai (0)