2024 m. kovo 29 d., Penktadienis

Tyrimų fondas

Senos interneto svetainės versijos

Apie žurnalistiką ir žurnalistus

*print*

Archyvas :: Apie televizorių, ropę ir reklamą

2015-11-26
 
Ramūno Danisevičiaus nuotrauka

Ramūno Danisevičiaus nuotrauka

Saulė Mikelevičiūtė

 

Tvirtas faktas- televizorius yra beveik visuose namuose. Daugelis sako, kad jis labai gadina akis, nors patys vis tiek bent pusvalandžiui prisėda paspoksoti į spalvotą dėžę.

 

Dabar televizorius nėra itin populiarus tarp vaikų, jiems labiau patinka televizoriaus giminaitis- kompiuteris. Jie ten sėdi įlindę, tad tenka už plaukų traukti kaip kokioje pasakoje apie ropę. Bet vakarais televizorius pavirsta puikiu draugu. Prasideda visokie "Moterys meluoja geriau", "Tobula kopija", "KK2"... Žodžiu, daug beprasmių serialų ir laidų. Beprasmiai, bet vis dėlto juokingi. Turbūt jei jie išnyktų, visi pultų į paniką, o tie, kurie tvirtino, kad gyvenime nematę televizoriaus, net uždusę lėktų graibyti dar likusių televizorių. O kas nespėtų, eitų pas kaimynus ir klaustų, gal jie turi kokį užsilikusį -juk pažiūrėt kažką vis vien reikia. Taigi būtų didelė klaida sakyti, jog televizoriumi domisi tik nedidelė saujelė žmonių. Ta saujelė-beveik visas pasaulis.

 

Bet nepaisant visų nuostabių nustatymų mūsų spalvota dėžė turi vieną storą ir riebų minusą- REKLAMĄ... Na kam gali patikti reklama?

 

Ji yra tikras mano siaubas. Na tarkim: žiūri patį geriausią kada nors matytą filmą. Tuoj išaiškės, kas nužudė stebuklingos suknelės savininkę Mis Beker. O ne! Pareigūnas Legeris jau sužinojo, kas tai padarė!!! Kokia įtampa. Jis jau sako! Tas žmogus... REKLAMA. AAAA! Kodėl šitaip? O po reklamos jau neparodo, nes truputį per daug prasuko.

 

 

/Straipsnelis sukurtas Jaunųjų žurnalistų klube (jo autorė- šeštos klasės moksleivė), vad. E.Straigytė/

 

Paskutinį kartą atnaujinta: 2017-04-19 14:46
 
 
2007 © “Lietuvos žurnalistų sąjunga” - žurnalistams, mediadarbuotojams ir visuomenei - įvykiai, analizė, kūryba.
Sprendimas: Fresh media