2024 m. lapkricio 22 d., Penktadienis

Tyrimų fondas

Senos interneto svetainės versijos

Aktualijos

*print*

Archyvas :: Europos komunikacijos apdovanojimuose – trigubas „Integrity“ su „Swedbank“ triumfas

2020-12-09
 
Žilvinas Bružas, 
Integrity PR
Vakar paskelbtuose svarbiausiais laikomuose Europos komunikacijos apdovanojimuose „European Excellence Awards" Lietuvos ryšių su visuomene bendrovė „Integrity PR" kartu su agentūros klientu „Swedbank" pelnė tris apdovanojimus. Aukščiausią pirmąją vietą užėmė banko savanorystės projektas „Gerų darbų maratonas", o edukacinė knyga vaikams apie finansus „Pinigai ir kiti Gilučių šeimos reikalai" pateko tarp geriausių projektų ir Baltijos šalių, ir išorinių leidinių kategorijoje visoje Europoje. 
„Net trys apdovanojimai - tai įrodymas, kad „Swedbank" įgyvendinamos finansinės edukacijos ir pagalbos bendruomenėms iniciatyvos yra ryškios ir svarbios. Tarptautinių ekspertų įvertinimas yra pripažinimas ir „Swedbank" komunikacijos komandai, kuri kūrė ir atidavė visą širdį šiems projektams, taip pat partneriams, kurie prisidėjo prie sėkmingo jų įgyvendinimo", - sakė „Swedbank" komunikacijos ir tvarumo vadovas Kęstutis Vanagas.
„Didžiuojamės, kad su klientais įgyvendiname kūrybiškus, aiškią vertę kuriančius projektus. Kaip komunikacijos profesionalams mums svarbu ir tai, kad pripažinimo sulaukėme ne tik Baltijos šalių, bet ir Europos kategorijoje. Tai rodo, kad Lietuvoje taikome sprendimus, kurie tampa pavyzdiniai visoje Europoje", - sakė „Integrity PR" direktorė Daiva Lialytė.
Pasak jos, šiame konkurse atsispindėjo tendencija, kad ryšių su visuomene srityje dažnai laimi idėjos ir projektai, kuriais organizacijos prisideda prie visuomenei ar tikslinėms auditorijoms aktualių klausimų sprendimo, o ne vien tik siekia atkreipti dėmesį į save ar savo produktą.
„GERŲ DARBŲ MARATONAS" SUVIENIJO DARBUOTOJUS
Pirmąją vietą Baltijos šalių kategorijoje iškovojęs „Gerų darbų maratono" projektas - tai „Swedbank" vidinė savanorystės iniciatyva, kurią bankas įgyvendino šių metų vasarą. Jos metu banko darbuotojai padėjo įvairioms Lietuvos nevyriausybinėms organizacijoms, kurioms dėl pandemijos trūko savanorių pagalbos.
Į projekto veiklas įsitraukė daugiau nei 600 „Swedbank" darbuotojų. Jie suformavo 57 savanorių komandas, kurios dirbo 11 skirtingų šalies miestų - padėjo „Maisto bankui", tvarkė įvairius miesto ir regioninius parkus, pagelbėjo gyvūnų priežiūros organizacijose, užsiėmė finansinės edukacijos veiklomis, padėjo vaikų, neįgaliųjų ir kitoms organizacijoms.
Šis projektas padėjo ne tik savanorių trūkumą per pandemiją jautusioms NVO, bet ir leido bankui paskatinti komandiškumą tarp iš dalies nuotoliniu būdu dirbusių darbuotojų.
KNYGA APIE FINANSUS PATEKO TARP PERKAMIAUSIŲ
Antras pripažinimo sulaukęs „Swedbank" projektas, kurį padėjo įgyvendinti „Integrity PR" - tai finansinio raštingumo knygelė vaikams „Pinigai ir kiti Gilučių šeimos reikalai". Ji pateko tarp stipriausiųjų net dviejose kategorijose - geriausių Europoje išorinių leidinių bei geriausių Baltijos šalių projektų.
Ši knyga - tai finansinį raštingumą skatinančio „Swedbank" Finansų instituto edukacinė priemonė. Per Gilučių šeimos istoriją ji supažindina vaikus su pinigų valdymu ir tvaria finansine elgsena. Knygelėje nagrinėjamos tokios temos kaip atskirti norus nuo poreikių, kaip sutaupyti ir užsidirbti ar nešvaistyti resursų. Knygelės autoriai - „Swedbank" Finansų instituto vadovė Jūratė Cvilikienė ir Simonas Urbonas, iliustratorė - „Integrity PR" dizainerė Lina Ribinskė.
Knyga sulaukė didelio pasisekimo - per pirmąją savaitę prekyboje pateko tarp 10-ies perkamiausių knygų vaikams, o šiuo metu spausdinamas pakartotinis knygelės tiražas. „Swedbank" taip pat padovanojo knygelę tūkstančiui Lietuvos mokyklų ir savivaldybių bibliotekų. Kitąmet ją planuojama adaptuoti Latvijos skaitytojams.
GAUSUS APDOVANOJIMŲ SKAIČIUS
„European Excellence Awards" įvertinimai - ne pirmasis „Integrity PR" laimėjimas 2020 metais. Pavasarį įvykusiuose Baltijos šalių komunikacijos apdovanojimuose „PR Impact Awards" „Integrity PR" buvo pripažinta geriausia 2020 m. agentūra. Šiame konkurse bendrovė su skirtingais klientais iškovojo net 6 prizines vietas.
Europoje „Integrity PR" sublizgėjo ir skaitmeninės komunikacijos apdovanojimuose „Digital Communication Awards 2020", kuriuose pristatė „Swedbank" įgyvendintą edukacinį projektą - „Facebook" socialiniame tinkle suburtą grupę „Pinigai ir Reikalai". Šis komunikacijos projektas pelnė antrąją vietą ryšių su bendruomenėmis kategorijoje.
„Integrity PR" yra viena iš Lietuvos ryšių su visuomene rinkos lyderių. Be „Swedbank", agentūra teikia komunikacijos paslaugas daugybei Lietuvos ir užsienio bendrovių, tokių, kaip „Rimi", „Microsoft", „Darnu Group", „Huawei", „Krasta Auto", „Panorama", „airBaltic", draudimo bendrovei „if", „Vinted", „Švaros broliai", „Epson", taip pat tokioms organizacijoms kaip „Versli Lietuva", „Go Vilnius" ir kitoms.
Paskutinį kartą atnaujinta: 2020-12-09 14:16
 
 

Komentarai (0)

Jūsų el. paštas

Rašyti komentarą

Vardas
Tekstas
Apsaugos kodas
secimg
2007 © “Lietuvos žurnalistų sąjunga” - žurnalistams, mediadarbuotojams ir visuomenei - įvykiai, analizė, kūryba.
Sprendimas: Fresh media