Archyvas :: Bankas „Luminor“ išsirinko komunikacijos partnerius
Almanachas "Žurnalistika 2008"
Almanachas "Žurnalistika 2009"
Almanachas "Žurnalistika 2010"
Almanachas "Žurnalistika 2011"
Almanachas "Žurnalistika 2012"
Almanachas "Žurnalistika 2013" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2013" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2014" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2014" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2015" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2015" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2016" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2016" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2017" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2017" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2018" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2018" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2019" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2019" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2020" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2020" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2021" I dalis Almanachas "Žurnalistika 2021" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2022" I dalis
|
||||||||
Archyvas :: Bankas „Luminor“ išsirinko komunikacijos partnerius2020-11-03 Skaistė Barauskienė, UAB "Publicum"
Bankas „Luminor" ryšių su visuomene partneriais pasirinko finansinės ir strateginės komunikacijos agentūrą „Publicum FComm". Pasirinkimą lėmė agentūros patirtis bankų ir finansų rinkose, įtaigi strategija ir platus požiūris į komunikaciją. „Būdama nedidelė agentūra, „Publicum FComm" išsiskiria gebėjimu imtis didelių projektų ir išnaudoti unikalias galimybes mobilizuoti reikiamus resursus „Havas" komunikacijos grupėje. „Luminor" yra naujas bankas transformacijos laikotarpį išgyvenančioje bankų rinkoje, todėl mums reikėjo patikimo, patyrusio ir greitai prie rinkos pokyčių gebančio prisitaikyti partnerio. Tikiu, kad kartu gebėsime pasiekti puikių rezultatų", - teigia „Luminor" banko komunikacijos vadovė Lietuvoje Indrė Baltrušaitienė. Sutartis tarp „Luminor" banko ir „Publicum FComm" įsigalioja nuo spalio 30 dienos. „Vengiame vartoti vieną labiausiai devalvuotų žodžių - „džiaugiamės" - savo klientų komunikacijoje, tačiau šiuo atveju nerandu tinkamesnio - mes džiaugiamės, kad ilgas ir sudėtingas pasirinkimo procesas baigėsi pergale. „Luminor" yra labai įdomi ir dinamiška organizacija, veikianti iššūkių kupinoje rinkoje. Daug metų dirbdami su finansų rinkos žaidėjais išmokome orientuotis į vertės kūrimą, todėl tikiu, kad bankui tapsime vertingu partneriu", - sako Vaidotas Vyšniauskas, „Publicum FComm" vadovas. „Publicum FComm" nuo rugpjūčio taip pat talkina Lietuvos bankų asociacijai. Su „Luminor" banko pensijų fondais dirba viešųjų ryšių agentūra „co.agency". Apie „Luminor": „Luminor" yra trečias pagal dydį finansinių paslaugų teikėjas Baltijos šalių bankininkystės rinkoje, 2020 m. birželio 30 dieną turėjęs 16 proc. indėlių ir 18 proc. paskolų rinkos dalis. 2500 „Luminor" darbuotojai aptarnauja 900 000 klientų. 1 lygio kapitalo pakankamumo (CET1) koeficientas yra 22 proc., o akcinis kapitalas sudaro 1,6 mlrd. eurų. Apie „Publicum FComm": 2008 metais įkurta „Publicum FComm" yra pirmoji ir vienintelė specializuota finansinės komunikacijos įmonė Baltijos šalyse. Įmonė teikia finansinės informacijos rengimo, sklaidos, strateginės analizės, krizių komunikacijos bei ryšių su žiniasklaida ir investuotojais paslaugas.
Daugiau informacijos: Indrė Baltrušaitienė „Luminor" komunikacijos vadovė Tel.: +370 676 45334 El. p.: indre.baltrusaitiene@luminorgroup.com
Paskutinį kartą atnaujinta: 2020-11-03 12:17
Rašyti komentarą |
||||||||
2007 © “Lietuvos žurnalistų sąjunga” - žurnalistams, mediadarbuotojams ir visuomenei - įvykiai, analizė, kūryba. Sprendimas: Fresh media |
Komentarai (0)