Archyvas :: Mykolo Juodelės fotografijų paroda Vilniaus fotografijos galerijoje
Jaunimas, M. Juodelės nuotr.
Lietuvos fotomenininkų sąjunga
Almanachas "Žurnalistika 2008"
Almanachas "Žurnalistika 2009"
Almanachas "Žurnalistika 2010"
Almanachas "Žurnalistika 2011"
Almanachas "Žurnalistika 2012"
Almanachas "Žurnalistika 2013" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2013" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2014" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2014" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2015" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2015" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2016" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2016" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2017" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2017" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2018" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2018" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2019" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2019" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2020" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2020" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2021" I dalis Almanachas "Žurnalistika 2021" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2022" I dalis
|
||||||||
Archyvas :: Mykolo Juodelės fotografijų paroda Vilniaus fotografijos galerijoje2019-03-18 Jaunimas, M. Juodelės nuotr. Nuo kovo kovo 19 d. Vilniaus fotografijos galerijoje (Stiklių g. 4 / Didžioji g. 19) atsidaro Mykolo Juodelės fotografijų paroda apie Iraną „Neišspręsta šalis", kurią jaunosios kartos menininkas sukūrė per dešimt mėnesių praleistų Teherane ir kituose Irano miestuose. Susitikimas su autoriumi/atidarymas vyks kovo 22 d. 17.30 val. Renginio metu galėsite išgirsti ir džiazo gitaristo Justino Žilio parodai specialiai sukurtų kompozicijų. Parodoje „A Country Unsolved / Neišspręsta šalis" eksponuojama šiuolaikinės dokumentinės fotografijos serija, iliustruojanti vidinius Irano visuomenės pokyčius. Globalus Irano vaizdas iš išorės labai skiriasi nuo buitinės realybės šalies viduje. Socialiniame visuomenės gyvenime didelę įtaką turi islamo ir persiškosios tradicijos, propaguojančios senąjį gyvenimo būdą, šalyje gajūs draudimai ir apribojimai, tokie neįprasti Vakarų pasaulio gyventojams. Vis tik, naujoji karta išsivaduoja iš tradicijos gniaužtų ir socialinių suvaržymų, ir bando rodyti naująjį savo valstybės veidą, kuris konfrontuoja su įsigalėjusiomis tradicijomis. Ši, progresą manifestuojanti būsena, žinoma, yra būdinga mažesnei šalies daliai ir pasireiškianti didžiuosiuose miestuose, tokiuose kaip Teheranas. Susidariusi situacija toliau negali būti ignoruojama kitos kartos ir mąstymo žmonių. Pokytis tikrai vyksta. Siekdamas reflektuoti šią susidariusią kartų priešpriešą, būdingą ir kitoms šalims, Mykolas Juodelė skverbiasi į įvairius visuomenės sluoksnius ieškodamas to pokyčio ženklo. Autoriaus akis fiksuoja laisvės apraiškas, netiesiogiai atsispindinčias vidiniuose šalies pokyčiuose, tokias svarbias ir reikšmingas kiekvienos šalies visuomenei. Mykolo Juodelės (g. 1989) pagrindinės fotografijų serijos atliktos kelionių po Europą, Indiją, Afriką bei Vidurio Rytus metu. Menininkas savo darbus yra eksponavęs Irake, Irane, Arabų Emyratuose, Indijoje ir Lietuvoje. Pagrindiniai ciklai: „Pakeleiviai", „Tasawwuf", „The Great Railway Bazaar". Projektas yra dalinai finansuojamas Lietuvos kultūros tarybos. Lietuvos fotomenininkų sąjunga Paskutinį kartą atnaujinta: 2019-03-18 13:06
Rašyti komentarą |
||||||||
2007 © “Lietuvos žurnalistų sąjunga” - žurnalistams, mediadarbuotojams ir visuomenei - įvykiai, analizė, kūryba. Sprendimas: Fresh media |
Komentarai (0)