Archyvas :: „Prospekto“ fotografijos galerijoje - paroda SVETUR. II
Vytenio Jankūno nuotrauka
Almanachas "Žurnalistika 2008"
Almanachas "Žurnalistika 2009"
Almanachas "Žurnalistika 2010"
Almanachas "Žurnalistika 2011"
Almanachas "Žurnalistika 2012"
Almanachas "Žurnalistika 2013" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2013" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2014" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2014" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2015" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2015" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2016" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2016" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2017" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2017" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2018" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2018" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2019" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2019" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2020" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2020" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2021" I dalis Almanachas "Žurnalistika 2021" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2022" I dalis
|
||||||||
Archyvas :: „Prospekto“ fotografijos galerijoje - paroda SVETUR. II2018-10-24 Vytenio Jankūno nuotrauka Spalio 30 d. (antradienį) 17.30 val. „Prospekto" fotografijos galerijoje (Gedimino pr. 43, Vilnius) atidaroma kolektyvinė paroda „Svetur. II". Parodoje eksponuojami Sigito Baltramaičio, Vytenio Jankūno ir Dariaus Kuzmicko darbai. Paroda veiks iki lapkričio 17 d. Parodų cikle „Svetur" pristatomi Lietuvos menininkai, savo kūrybinę veiklą vystantys už Lietuvos ribų. Pirmojoje ciklo parodoje savo kūrinius pristatė jaunesnės kartos autoriai, o antrojoje susitiksime su kiek vyresnės kartos meninininkais, išvykusiais iš Lietuvos dešimtajame XX a. dešimtmetyje ir jau tuomet Lietuvoje pradėjusiais savo kūrybinį kelią. Parodoje galime pastebėti autorių kismą perkėlus savo veiklą už Lietuvos ribų, naujų išraiškos priemonių ir motyvų paiešką. Siekį adaptuotis bei atrasti savo vietą naujoje aplinkoje. Gebėjimą konstruoti vizualų pranešimą, atskleidžiantį tiek labai asmeniškus, tiek globalius naratyvus. Parodos bendru vardikliu galėtu būti kartotės metodas, atvaizdų multiplikavimas ar ritualinis šnabždesys. Sigitą Baltramaitį tikriausiai daugelis fotografijos gerbėjų prisimena iš jo ciklo „Vilniaus senamiestis", kuriame autorius savo objektyvą nukreipdavo į „nereikšmingus" kasdienybės įvykius. Naujausiame cikle autorius dėmesį sukoncentruoja į rutinišką kasdienybės veiksmą - žingsniavimą, bet neatskleidžia nei kelionės tikslo, nei priežasties. Tiesiog tarsi kartodamas mantrą registruoja kiekvieno žingsnio kordinates to įvaizdinimui pasirinkdamas senus traukinio pabėgius. Vytenis Jankūnas tuo tarpu nurodo savo kelionių trajektoriją - kasdieniu Niujorko metro maršrutu. Kadaise pats autorius dalyvavęs „inscenizuotose paveiksluose" šiandien tas inscenizacijas aptinka savo atsitiktinių pakeleivių mikrojudesiuose, užsitesusio ritualo neišvengiamume. Kiekvienas baigtinis atspaudas sugėręs į save daugiasluoksnę kelionės patirtį pakartoja tai kas įvyko vakar ir kas bet kokiu atveju įvyks rytoj. Tuo tarpu Darius Kuzmickas jau du dešimtmečius esploatuojanti pinhole techniką nekeliauja niekur, bet stebi ta vieną iš pažiūros statišką ir monumentalų scenovaizdi. Ties kiek kitaip nei įprasta tokioje fotografijoje. Autorius pasitelkdamas kelias ekspozicijas priverčia tuos statiškus vaizdus ritmiškai savę reprodukuoti, o kartu ir žiurovus suabėjoti šių objektų monumentalumu. Tad paroda „Svetur. II" siūlo ne tik susitikti su prieš du dešimtmečius iš Lietuvos išvykusiais menininkais, bet ir vėl, kiek kitaip, pasinerti į pastarųjų kūrybines trajektorijas. Galerijos darbo laikas: II-V 12.00 - 18.00, VI 12.00 - 18.00. Lietuvos fotomenininkų sąjunga
Paskutinį kartą atnaujinta: 2018-10-24 12:20
Rašyti komentarą |
||||||||
2007 © “Lietuvos žurnalistų sąjunga” - žurnalistams, mediadarbuotojams ir visuomenei - įvykiai, analizė, kūryba. Sprendimas: Fresh media |
Komentarai (0)