2025 m. lapkricio 7 d., Penktadienis

Tyrimų fondas

Senos interneto svetainės versijos

Nuomonių barometras

*print*

2025-11-07Įregistruotas Seimo narių V. Juozapaičio ir V. Kernagio pasiūlymas 2026 metais nemažinti Kultūros ministerijos asignavimų ir didinti Medijų rėmimo fondo lėšas

Seimo nariai V. Juozapaitis ir V. Kernagis siūlo 2026 metų biudžete nemažinti asignavimų Kultūros ministerijai, o tiesiog palikti tą pačią sumą, kuri buvo numatyta pernai metais 2024 m. gruodžio 19 d. patvirtintame 2025–2027 m. biudžete, t. y. 261,7 mln. eurų. Medijų rėmimo fondą, palyginti su šiais metais, Seimo nariai siūlo didinti 5 mln. eurų.

2025-10-14Seimui pateiktas siūlymas sugriežtinti atsakomybę už atsisakymą teikti informaciją žiniasklaidos atstovams (2)

Seimas svarstys siūlymą padidinti Administracinių nusižengimų kodekse reglamentuotas sankcijas valstybės ir savivaldybių institucijų bei įstaigų vadovams už atsisakymą teikti informaciją visuomenės informavimo priemonių atstovams. Projekto iniciatoriaus Seimo nario Rimo Jono Jankūno teigimu, šiuo metu galiojančiame kodekse įtvirtinta sankcija „yra neadekvačiai maža ir neturi pakankamo prevencinio poveikio“.

2025-10-10Lietuvos meno kūrėjų asociacija: Dėl Lietuvos kultūros politikos formavimo ir įgyvendinimo

Matydami kas ir kaip vyksta Lietuvoje, kas ir kaip nori formuoti bei vykdyti Valstybės kultūros politiką, kreipiamės į pagrindinių Valstybės institucijų vadovus, valdančiąsias partijas ir pilietiškai aktyvią visuomenę. Nors ir demokratišku būdu išrinkta politinė jėga siekia vadovauti mūsų šalies kultūrai, t.y. Valstybės veiklos bei politikos formavimo sričiai, bet jos atstovai neturi pakankamo šios srities išmanymo, patirties ir kompetencijos.

2025-10-09Naujos vyriausybės formavimas – Kremliaus propagandos taikinyje

Rugsėjį Kremliui palanki žiniasklaida Lietuvoje sutelkė dėmesį į antivyriausybinį naratyvą, kuris buvo vystomas įvairiais kampais, nuo politinių krizių ir kaltinimų korupcija iki kultūrinių ir gynybos klausimų, bei įgavo įvairias formas, bandant pasiekti kuo platesnę auditoriją. Alternatyviosios žiniasklaidos strategija buvo aiški – susilpninti gyventojų pasitikėjimą Vyriausybe bei skatinti nestabilumo žinutę, vaizduojant Lietuvą kaip izoliuotą ir politiškai trapią šalį.
archyvas (649)Naujienų prenumerataRSS
2007 © “Lietuvos žurnalistų sąjunga” - žurnalistams, mediadarbuotojams ir visuomenei - įvykiai, analizė, kūryba.
Sprendimas: Fresh media