2024 m. gegužes 2 d., Ketvirtadienis

Tyrimų fondas

Senos interneto svetainės versijos

Nuomonių barometras

*print*

Archyvas :: Ko dar trūksta žiniasklaidos savireguliacijai? Motyvacijos sąžiningiems

2011-05-26
 
 
Šiandien patikrinau Seimo teisės aktų bazę ir joje užregistruotus naujus projektus. Kol kas mane labai džiugina užvakar oficialiai Seimo nario Kęstučio Masiulio užregistruotas Viešųjų pirkimų įstatymo pakeitimo projektas, kuris turėtų labiau motyvuoti žiniasklaidos priemones dirbti etiškai ir sąžiningai.

Pagal projektą yra numatyta, kad perkančioji organizacija pirkimo dokumentuose gali nustatyti, kad paraiška ar pasiūlymas atmetami, jeigu tiekėjas yra padaręs rimtą profesinį pažeidimą, kurį perkančioji organizacija gali įrodyti bet kokiomis teisėtomis priemonėmis.

Įstatymo projektu patikslinama, kad vartojama sąvoka „profesinis pažeidimas" suprantama kaip profesinės etikos pažeidimas, kai nuo tiekėjo pripažinimo nesilaikančiu profesinės etikos normų momento praėjo mažiau kaip vieneri metai.

Tokiu pat profesiniu pažeidimu laikomas konkurencijos, darbo, darbuotojų saugos ir sveikatos, aplinkosaugos teisės aktų pažeidimas, už kurį tiekėjui, kuris yra fizinis asmuo, yra paskirta administracinė nuobauda, o tiekėjui, kuris yra juridinis asmuo, - ekonominė sankcija, nustatyta įstatymuose, kai nuo sprendimo, kuriuo buvo paskirta ši sankcija, įsiteisėjimo dienos praėjo mažiau kaip vieneri metai.

Paprastai kalbant, neetiškos ir savo darbuotojus skriaudžiančios žiniasklaidos priemonės, jei dalyvaus viešuosiusose prikimuose, galės būti išmetamos iš konkurso dalyvių sąrašo. Socialiai atsakingai ir etiškai dirbantys konkuruos tik su etiškais.

Ko daugiau bereikia etiškai žiniasklaidai? Motyvacija tokiais ir būti jau atsiranda.
Paskutinį kartą atnaujinta: 2011-05-26 14:30
 
 

Komentarai (0)

Jūsų el. paštas

Rašyti komentarą

Vardas
Tekstas
Apsaugos kodas
secimg
2007 © “Lietuvos žurnalistų sąjunga” - žurnalistams, mediadarbuotojams ir visuomenei - įvykiai, analizė, kūryba.
Sprendimas: Fresh media