2025-05-19Medijų rėmimo fondas: Ieškome kolegos (-ės) analitiko (-ės)

archyvas (257) | Naujienų prenumerata | RSS |
![]() |
||||||||
![]()
![]()
![]()
![]()
Almanachas "Žurnalistika 2008"
Almanachas "Žurnalistika 2009"
Almanachas "Žurnalistika 2010"
Almanachas "Žurnalistika 2011"
Almanachas "Žurnalistika 2012"
Almanachas "Žurnalistika 2013" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2013" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2014" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2014" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2015" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2015" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2016" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2016" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2017" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2017" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2018" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2018" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2019" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2019" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2020" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2020" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2021" I dalis Almanachas "Žurnalistika 2021" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2022" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2022" II dalis
Žurnalas "Žurnalistika" 2024 m. Nr. 1
Žurnalas "Žurnalistika" 2024 m. Nr. 2
Žurnalas "Žurnalistika" 2024 m. Nr. 3
Žurnalas "Žurnalistika" 2024 m. Nr. 4
![]()
|
||||||||
2025-05-19Medijų rėmimo fondas: Ieškome kolegos (-ės) analitiko (-ės) Siekiame būti moderniu, pažangiu, produktyviu Fondu, kurio skiriama parama sukurs reikšmingą vertę Lietuvos žiniasklaidai ir visuomenei. Stipriname komandą ir prisidėti prie Fondo tolesnio augimo ieškome kolegos (-ės) analitiko (-ės), kuris (-i) ne tik puikiai analizuoja duomenis, bet ir gali juos aprašyti, interpretuoti, teikti įžvalgas bei rekomendacijas, domisi žiniasklaidos aktualijomis, puikiai išmano Lietuvos žiniasklaidos lauką, jo tendencijas ir procesus. Turi platų kontaktų ratą žiniasklaidos, akademinėje ir nevyriausybinių organizacijų ekosistemoje bei patirties organizuojant konferencijas bei mokymus. ![]()
|
||||||||
2007 © “Lietuvos žurnalistų sąjunga” - žurnalistams, mediadarbuotojams ir visuomenei - įvykiai, analizė, kūryba. Sprendimas: Fresh media |