Almanachas "Žurnalistika 2008"
Almanachas "Žurnalistika 2009"
Almanachas "Žurnalistika 2010"
Almanachas "Žurnalistika 2011"
Almanachas "Žurnalistika 2012"
Almanachas "Žurnalistika 2013" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2013" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2014" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2014" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2015" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2015" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2016" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2016" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2017" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2017" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2018" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2018" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2019" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2019" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2020" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2020" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2021" I dalis Almanachas "Žurnalistika 2021" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2022" I dalis
|
||||||||
Archyvas :: DELFI parduoda žurnalų leidybos verslo2017-12-08 DELFI žiniasklaidos grupė parduoda savo žurnalų leidybos verslo dalį ir koncentruosis į internetinę žiniasklaidą, informuoja ELTA. Žurnalų leidybos verslo dalis parduodama bendrovei „GM Media Invest", kurios 100 procentų akcijų priklauso žinomai šalies verslininkei Gitanai Markovičienei. Tarp parduodamų leidinių - žurnalai „Moteris", „Mano namai", „Tavo vaikas", „Cosmopolitan" ir „Panelė". Kartu su jais parduodami ir tų pačių prekės ženklų interneto portalai. „Lietuvoje esame žinomi kaip internetinės žiniasklaidos lyderiai, tad priėmėme strateginį sprendimą koncentruoti jėgas būtent į šią veiklą ir ją dar labiau stiprinti. Vien per šiuos metus pradėjome daug naujų sėkmingų projektų DELFI portale, jau turinčių savo skaitytojų ratą. Svarbiu etapu DELFI grupės veikloje buvo ir tai, kad neseniai įsigijome visas didžiausio Baltijos šalyje reklamos tinklo „Adnet" akcijas, tad dabar bendradarbiaudami galime pasiekti apie 90 proc. visų Lietuvos vartotojų", - sakė DELFI direktorius Vytautas Benokraitis. „Pranešdami apie žurnalų leidybos verslo pardavimą norime pabrėžti, kad niekas nesikeičia nei jų skaitytojams, nei reklamos užsakovams, nei kitiems partneriams. Visi mūsų įsipareigojimai pereina į kitas rankas, užtikrinus, kad jų bus laikomasi. Visiems žurnaluose dirbantiems darbuotojams bus pasiūlyta įprastai tęsti savo darbą, išlaikant darbo stažą ir visas socialines garantijas", - sakė V. Benokraitis. Naujoji žurnalų grupės savininkė G. Markovičienė sako, kad šiais metais tarsi šachmatų lentoje persistumdo žiniasklaidos priemonių savininkų pozicijos. „Aktyviai parduodamos ir perkamos žiniasklaidos priemonės gali iš esmės pakeisti šią ypač jautrią rinką. Neabejoju, kad sprendimai parduoti, o ypač pirkti tam tikras žiniasklaidos priemones, yra gerai apgalvoti ir perspektyvūs. Tai drąsūs ir inovatyvūs sprendimai, skatinami ir gyvenimo tempo, ir ambicingų tikslų. UAB DELFI leidžiamų žurnalų grupė yra kokybiškas produktas, turintis didelį potencialą augti, stiprėti ir pasiekti pasaulinių leidinių lygį. Turiu aiškią šios leidinių grupės viziją, todėl belieka imtis darbo", - teigia žinoma šalies verslininkė G. Markovičienė. G. Markovičienė šių metų rudenį taip pat įsigijo naujienų agentūros ELTA verslą. DELFI grupei priklauso skaitomiausias naujienų portalas DELFI, taip pat specializuoti teminiai kanalai: rinkodaros ir komunikacijos kanalas M360.lt, NBA, Grynas.lt ir kiti. Grupei taip pat priklauso ir skelbimų tinklalapis bei jo prekės ženklas Alio.lt. DELFI grupės savininkė, Estijos žiniasklaidos grupė „Ekspress Grupp", valdo ir reklamos paslaugų internete bendrovę „Adnet media".
Paskutinį kartą atnaujinta: 2017-12-08 13:21
Rašyti komentarą |
||||||||
2007 © “Lietuvos žurnalistų sąjunga” - žurnalistams, mediadarbuotojams ir visuomenei - įvykiai, analizė, kūryba. Sprendimas: Fresh media |
Komentarai (0)