2024 m. kovo 28 d., Ketvirtadienis

Tyrimų fondas

Senos interneto svetainės versijos

Žurnalistas irgi žmogus

*print*

Archyvas :: Jonas Paulauskas: Ar jau atradote save Kalėdose ar makaronuose?

2018-12-12
 
Jonas Paulauskas

Jonas Paulauskas

Jonas Paulauskas,
LŽS narys
Štai jau antrą mėnesį mūsų šalies prekijai - komersantai šitaip kviečia mus atrasti save ar įvairius daiktus: „Atraskite save Kalėdose !", „Atraskite savo malonumą !", „Atrask Lietuvą", „Atraskite savo skonį, kavą, šokoladą ir kitus daiktus ir t.t.". 
Žodžiu, per įvairiausią šalies mediją: televiziją, radiją, spaudą ir net mobiliakus jie įkyriai kas dieną primygtinai kviečia ieškoti ir surasti įvairiausius daiktus ar patį save kažkieno (gal Goblino ar Grinčo?), matyt, gudriai paslėptus įvairiose vietose (parduotuvėse, prekybos centruose, internetinėse parduotuvėse).
Maža to, prekijai jau seniai sugalvojo, kaip efektyviau parduoti savo užsigulėjusias prekes, kurias pavadinę „Kalėdinėmis (velykinėmis, naujametinėmis, Valentino) dovanomis" įkyriai kviečia jas surasti, atrasti ir įsigyti. O kad geriau sektųsi jų atsikratyti, sugalvojo net specialias dienas tam : „Žiemos, rudens, pavasario, kalėdinis, velykinis išpardavimas, „Juodasis penktadienis", „Jamam" ir kt. Ir štai ateina mūsų didžiosios šventės (kurių vaikystėje labai laukdavome, kai didelės paslapties), o mes jau viską atradę, suradę, išbandę, išragavę ir nieko naujo jau nebelaukiame. Ir ta šventė pavirsta į mažai reikalingų ir naudingų daiktų - dovanų išdalijimą ir laukimą jau kitų švenčių. Tai yra kito didžiojo tokio pat apsipirkimo.
Štai taip ir gyvename. Nespės prabėgti Šv.Kalėdos, Naujųjų Metų sutikimas, o jau aplink visur griaudės nauji komersantų kvietimai : „Surask savo Valentiną", „Atrask meilės dovaną" ir t.t.
Ir vėl kabins mums ant ausų naujus makaronus...
Paskutinį kartą atnaujinta: 2018-12-12 11:51
 
 

Komentarai (0)

Jūsų el. paštas

Rašyti komentarą

Vardas
Tekstas
Apsaugos kodas
secimg
2007 © “Lietuvos žurnalistų sąjunga” - žurnalistams, mediadarbuotojams ir visuomenei - įvykiai, analizė, kūryba.
Sprendimas: Fresh media