Almanachas "Žurnalistika 2008"
Almanachas "Žurnalistika 2009"
Almanachas "Žurnalistika 2010"
Almanachas "Žurnalistika 2011"
Almanachas "Žurnalistika 2012"
Almanachas "Žurnalistika 2013" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2013" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2014" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2014" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2015" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2015" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2016" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2016" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2017" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2017" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2018" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2018" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2019" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2019" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2020" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2020" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2021" I dalis Almanachas "Žurnalistika 2021" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2022" I dalis
|
||||||||
Archyvas :: Tapkite pokyčių žiniasklaidoje kūrėju(-a), atstovaujančiu(-ia) savo šaliai2022-09-14 Norėtumėte, kad žurnalistika būtų atsparesnė išorės poveikiui ir patikimesnė? Pasidalinkite savo žiniomis ir prisijunkite prie tarptautinės komandos, kuri generuos idėjas, galinčias paskatinti žurnalistiką žengti pirmyn. Iki rugsėjo 19 d. kandidatuokite į strateginio planavimo kūrybines dirbtuves „Mediastorm" ir būkite pasiruošę pritaikyti savo įgūdžius, žinias bei stebėti, kaip jūsų idėjos virsta kūnu ir atneša socialinių pokyčių. Būti žiniasklaidos auditorijos dalimi, kuri aktyviai formuoja jos turinį, galima jau dabar. Kai žurnalistika susiduria su mažėjančiu pasitikėjimu ir augančiu dezinformacijos srautu, redakcijos atsiveria ir pradeda labiau bendradarbiauti su visuomene. Tikriausiai kyla klausimas, kokios yra efektyviausios tokio bendradarbiavimo praktikos pasaulyje ir ir kaip jas paskleisti plačiau. Gal Jūsų galvoje sukasi įdomių idėjų, kaip prisidėti prie pokyčių žiniasklaidoje,? Tuomet turite galbūt vienintelę galimybę gyvenime tapti įkvėpimo šaltiniu ir lyderių komandos, pastūmėsiančios žurnalistiką žengti žingsnį pirmyn, nariu. Dalyvausite kūrybiniame mokymosi procese, kuris padės išsigryninti pagrindinius būsimo projekto elementus ir jūsų idėjas paversti realybe. Nedvejodami teikite paraišką jau dabar ir dalyvaukite strateginio planavimo kūrybinėse dirbtuvėse „Mediastorm". Čia kartu su tarptautiniais ekspertais ir bendraminčiais sukursite tarptautinių ir vietinių renginių, skirtų įtraukiajai žurnalistikai 5 šalyse, darbo planą. Šią unikalią galimybę turės 8 žmonės iš Lietuvos. Žurnalistikos, komunikacijos ir aktyvaus pilietiškumo sričių profesionalai atrinks parodžiusius didžiausią motyvaciją ir potencialą siekti teigiamų pokyčių, kurių reikia tiek mūsų vis labiau besifragmentuojančiai visuomenei, tiek atviresnei žurnalistikai. Seminaro dalyviai bus suskirstyti į 5 skirtingas komandas. Pasirinkite vieną iš žemiau nurodytų kategorijų, pagal tai, kuri labiausiai atitinka jūsų įgūdžius, talentus ir lūkesčius: Pasitikėjimo su auditorija / piliečiais kūrimas; Renginių planavimas ir gebėjimų stiprinimas; Vidaus ir išorės komunikacija; Įtraukiosios žurnalistikos taikymas praktikoje; Studija „Įtraukioji žurnalistika: geroji praktika, ypatybės"; Kiekvienos grupės aprašymą galite rasti čia. Paraiškas galima teikti iki rugsėjo 19 d. Jei esate: akademikas(-ė), kurio(-s) moksliniai interesai susiję su žiniasklaida ir ryšiais su auditorija, esate paskelbęs(-usi) mokslinių straipsnių, atlikęs(-usi) apklausų ir tyrimų žiniasklaidos ir ryšių su auditorija temomis bei norite, kad jie būtų taikomi praktikoje. dizaino mąstymo arba naujų IT priemonių, žiniasklaidos naujovių, programėlių kūrimo, testavimo ekspertas(-ė). Turėsite puikią galimybę išbandyti naujoves, paversti jas kūnu ar net iš naujo išrasti. profesionalus(-i) žurnalistas(-ė), žiniasklaidos kūrėjas (-a) ar turinio kūrėjas(-a), turintis(-i) idėjų ar ieškantis(-i) atsakymų, kaip užmegzti ryšį su auditorija. Turėsite puikią galimybę padaryti teigiamą postūmį savo karjerai ir darbų aplankui, užmegzdami tarptautinius ryšius. žurnalistikos ar kitų su žiniasklaida susijusių dalykų studentas(-ė), kuris(-i) dar neturėjo galimybės pademonstruoti savo talentų ir kūrybiškumo visam pasauliui ir nori įgyti patirties, kuriant atsakingą, įtraukiąją žurnalistiką. komunikacijos specialistas(-ė), reklamos ar kitas kūrėjas(-a), kuris(-i) turi motyvacijos stiprinti žurnalistiką visame pasaulyje, padėdamas žiniasklaidos specialistams užmegzti ryšį su savo auditorija, visapusiškai išnaudojant įvairias žiniasklaidos priemones, tarp jų - spaudą, transliacijas, internetą ir veiklą socialinėje žiniasklaidoje. Čia galite tapti įkvėpėju(-a) teigiamiems pokyčiams, kurių reikia mūsų susiskaldžiusiam pasauliui; kampanijų organizatorius(-ė), trokštantis(-i) prisidėti prie teigiamų pokyčių, išbandyti kažką nauja ir būti kažko didesnio dalimi, kuriant išradingas ir veiksmingas kampanijų strategijas; aktyvistas(-ė), norintis(-i) propaguoti bendruomenės dalyvavimą sprendimų priėmimo procesuose; patyręs instruktorius(-ė) arba tarpininkas(-ė), turintis(-i) darbo su didelėmis tarptautinėmis grupėmis patirties ir gebantis(-i) vadovauti joms nuo strateginio planavimo iki įgyvendinimo ir apčiuopiamų rezultatų. Daugiau apie projektą: „Žiniasklaida piliečiams" tikslas - sukurti ir palaikyti tinklą, palengvinantį piliečių ir įtraukiosios žurnalistikos veiklą Europoje. Šiandien šiuolaikinė žurnalistika, ypač naujienų sektorius, susiduria su precedento neturinčiais iššūkiais: augančia dezinformacija, turinio iškraipymais ir politikų, ypač populistų, menkinimu. Tačiau yra gerų pavyzdžių, kai žiniasklaidos priemonės, žurnalistikos organizacijos investuoja į gerų santykių su auditorija kūrimą. Jūs taip pat galite tapti tuo(-a), kuris(-i) rodo pavyzdį. Kelionė link šio tikslo įgyvendinimo vyks įvairiose Europos šalyse: Lietuvoje, Slovakijoje, Belgijoje, Prancūzijoje, Juodkalnijoje ir Austrijoje. Būkite pasiruošę keliauti ir įgyti unikalios patirties, kurios niekada nepamiršite. Projekto partneriai: Media4Change, Lietuva Europos dialogas, Slovakija ICNM, Austrija StampMedia, Belgija Cafébabel, Prancūzija Mladiinfo, Juodkalnija. Pagrindinė informacija: Data: 2022 m. rugsėjo 29 d. - spalio 2 d. Vieta: Antalieptė (Zarasų r.), Lietuva Dalyvių skaičius: 51 (po 8 dalyvius iš kiekvieno projekto partnerio) Išlaidos: Mes suteikiame apgyvendinimą, maitinimą ir kompensuojame kelionės išlaidas, tačiau kelionės išlaidos yra ribotos. Norėdami pateikti paraišką, pasirinkite tik vieną iš komandų - darbo grupių, kuriose pageidaujate dalyvauti, ir iki 2022 m. rugsėjo 19 d. užpildykite specialią paraiškos formą. Kvietimas skirtas visoms ES šalims, Juodkalnijai, Serbijai ir Makedonijai, Albanijai, Bosnijai ir Hercegovinai, Kosovui, tačiau atkreipkite dėmesį, kad pirmenybė bus teikiama dalyviams iš projekto partnerių šalių. Jei turite klausimų ar užklausų, nedvejodami susisiekite el. paštu neringa@zmogui.lt.
Paskutinį kartą atnaujinta: 2022-09-14 12:09
Rašyti komentarą |
||||||||
2007 © “Lietuvos žurnalistų sąjunga” - žurnalistams, mediadarbuotojams ir visuomenei - įvykiai, analizė, kūryba. Sprendimas: Fresh media |
Komentarai (0)