2020 m. rugpjucio 7 d., Penktadienis

Tyrimų fondas

Senos interneto svetainės versijos

Kitu kampu

*print*

Archyvas :: Akropolių“ reklamines kampanijas Lietuvoje ir Latvijoje kurs agentūra „Not Perfect Companies“

2020-05-14
 

Ernesta Karalienė,
UAB "Idea Prima"

 

 

„Akropolis Group" vykdė tarptautinį kūrybinių agentūrų konkursą ir pasirinko naujus reklamos kūrybos partnerius: su „Akropoliais" Lietuvoje ir Latvijoje bendradarbiaus konkurso laimėtoja - kūrybinė agentūra „Not Perfect Companies".
Pasak „Akropolis Group" komunikacijos departamento vadovo Dominyko Mertino, didžiosios „Akropolių" reklaminės kampanijos paprastai organizuojamos bendrai Lietuvos ir Latvijos rinkoms. Kuriant jas siekiama atsižvelgti į kiekvienos iš abiejų šalių rinkos aktualijas, konkurencinę aplinką ir vartotojų poreikius, taip pat siekiama rinkodarinės komunikacijos vientisumo ir tęstinumo. Būtent todėl buvo nuspręsta vykdyti tarptautinį konkursą ir išsirinkti partnerius, aktyviai dirbančius tiek Lietuvoje, tiek Latvijoje.
„Džiugu, kad mūsų partneriu ilgalaikiam bendradarbiavimui tapo reklamos agentūra „Not Perfect Companies", kurios darbai ir pasiekimai rodo, kad ji, kaip ir mes, vertina kokybę ir išskirtinumą. Tiek agentūros konkursinių pasiūlymų kūrybiškumas ir struktūruotas pateikimas, tiek pirmųjų, jau vykdomų, projektų valdymo kokybė nuteikia pozityviai", - sako D. Mertinas.
Rygos „Akropole" su „Not Perfect Riga" bendradarbiauja nuo 2018 metų. Kartu su „Not Perfect Riga" per tą laiką įgyvendinta ne tik Rygoje įsikūrusio prekybos ir pramogų centro įvedimo į rinką kampanija, bet ir kelios bendros reklamos kampanijos Lietuvos ir Latvijos „Akropoliams".
„Dėkojame iki šiol su mumis dirbusiai kūrybinei agentūrai „Clinic212" už dvejus sėkmingo bendradarbiavimo metus ir daugybę sėkmingai įgyvendintų projektų. Taip pat esame dėkingi visiems tarptautinio konkurso dalyviams už kokybiškai ir kūrybiškai parengtus pasiūlymus bei motyvaciją bendradarbiauti", - sako D. Mertinas.
Bendradarbiavimą su „Not Perfect Vilnius" Lietuvoje „Akropoliai" pradeda reklamine kampanija „Pasiilgome jūsų", tuo pačiu pristatydami naują vizualinį prekybos ir pramogų centrų reklaminį identitetą.
„Kaip „Žalgiris" krepšinyje, taip „Akropolis" tarp prekybos centrų - tai vienas iš nedaugelio ikoniškų prekės ženklų Lietuvoje. „Akropolis" supažindino lietuvius su tuo, kas yra prekybos centrai, yra jų sinonimas ir tuo pačiu geba kasdien išlikti žingsniu priekyje šioje ypatingai konkurencingoje kategorijoje. Mums didelė garbė imtis užduoties tą žingsnį prieš konkurentus didinti", - teigia „Not Perfect Companies" vadovas Paulius Senūta.
„Not Perfect Companies" veiklą Lietuvoje pradėjo 2000-aisiais, kaimyninėje Latvijoje agentūra veikia nuo 2009 m. Daug patirties dirbant su mažmeninės prekybos įmonėmis sukaupusi agentūra yra gavusi ne vieną nacionalinį ir tarptautinį apdovanojimą už įgyvendintas reklamines kampanijas.

 

 

Apie „Akropolis Group"
Baltijos šalyse pirmaujanti prekybos ir pramogų centrų vystymo ir valdymo bendrovė „Akropolis Group" valdo prekybos centrų vystymo ir valdymo paslaugų įmones Lietuvoje ir Latvijoje. Lietuvoje „Akropolis Group" valdo prekybos ir pramogų centrus „Akropolis" Vilniuje, Klaipėdoje ir Šiauliuose, Latvijoje - „Akropole" Rygoje.

 

Paskutinį kartą atnaujinta: 2020-05-23 11:12
 
 

Komentarai (0)

Jūsų el. paštas

Rašyti komentarą

Vardas
Tekstas
Apsaugos kodas
secimg
2007 © “Lietuvos žurnalistų sąjunga” - žurnalistams, mediadarbuotojams ir visuomenei - įvykiai, analizė, kūryba.
Sprendimas: Fresh media