Archyvas :: Minint Pasaulinę televizijos dieną – įkvepiančios sociologinės tendencijos TV pramonei
S. Konarskio g. 49,
LT-03123 Vilnius
Tel. +3705 236 3240
Mob. +370 686 91963
Almanachas "Žurnalistika 2008"
Almanachas "Žurnalistika 2009"
Almanachas "Žurnalistika 2010"
Almanachas "Žurnalistika 2011"
Almanachas "Žurnalistika 2012"
Almanachas "Žurnalistika 2013" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2013" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2014" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2014" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2015" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2015" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2016" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2016" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2017" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2017" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2018" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2018" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2019" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2019" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2020" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2020" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2021" I dalis Almanachas "Žurnalistika 2021" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2022" I dalis
|
||||||||
Archyvas :: Minint Pasaulinę televizijos dieną – įkvepiančios sociologinės tendencijos TV pramonei2017-11-22 Europoje auga gyventojų pasitikėjimas tradicine žiniasklaida, lyginant su internetine ir socialiniais tinklais. Tai atskleidžia paskutinės gyventojų apklausos duomenys, kuriuos skelbia Europos transliuotojų sąjunga (European Broadcasting Union, EBU). 70 procentų respondentų, apklaustų 33 šalyse, nurodė linkę pasitikėti televizija, ir net 11-oje valstybių televizija šioje apklausoje buvo įvardinta kaip labiausiai pasitikėjimą kelianti žiniasklaidos priemonė. Tyrimų duomenys paskelbti lapkričio 21-ąją minimos Pasaulinės televizijos dienos išvakarėse. Žinia ypač aktuali pasaulyje augant susirūpinimui dėl melagingų žinių (fake news). Europos transliuotojų sąjunga, Europos komercinių televizijų asociacija (Association of Commercial Television in Europe, ACT) ir televizijos bei radijo pardavimų asociacija (Association of Television and Radio Sales Houses, egta), siekdamos pabrėžti televizijos, kaip patikimo turinio skleidėjos, vaidmenį, pristatė vaizdo klipą, kurį adaptuotą LRT žiūrovams galima pamatyti: https://www.youtube.com/watch?v=22OXW8qIGf8 Minint Pasaulinę televizijos dieną, 30 sekundžių trukmės vaizdo klipas buvo transliuojamas visoje Europoje, JAV, Kanadoje, Azijoje ir Australijoje. Socialiniuose tinkluose jį lydi grotažymės #WeloveTV ir #WorldTVDay. Visų trijų organizacijų užsakytos sociologinės apklausos duomenimis, televizija laikoma labiausiai patikimu naujienų šaltiniu visose demografinėse grupėse. Labiausiai televizija žiūrima Kanadoje - net 101 milijoną žinių valandų per savaitę visos šalies mastu. Virginija Bunevičiūtė Atstovė ryšiams su visuomeneS. Konarskio g. 49, LT-03123 Vilnius Tel. +3705 236 3240 Mob. +370 686 91963 Paskutinį kartą atnaujinta: 2017-11-22 15:49
Rašyti komentarą |
||||||||
2007 © “Lietuvos žurnalistų sąjunga” - žurnalistams, mediadarbuotojams ir visuomenei - įvykiai, analizė, kūryba. Sprendimas: Fresh media |
Komentarai (0)