Archyvas :: LRT – žmonių mylimiausia žiniasklaidos priemonė Lietuvoje
Rūta Putnikienė. E. Genio LRT nuotr.
Almanachas "Žurnalistika 2008"
Almanachas "Žurnalistika 2009"
Almanachas "Žurnalistika 2010"
Almanachas "Žurnalistika 2011"
Almanachas "Žurnalistika 2012"
Almanachas "Žurnalistika 2013" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2013" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2014" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2014" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2015" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2015" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2016" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2016" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2017" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2017" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2018" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2018" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2019" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2019" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2020" I dalis
Almanachas "Žurnalistika 2020" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2021" I dalis Almanachas "Žurnalistika 2021" II dalis
Almanachas "Žurnalistika 2022" I dalis
|
||||||||
Archyvas :: LRT – žmonių mylimiausia žiniasklaidos priemonė Lietuvoje2021-09-25 Rūta Putnikienė. E. Genio LRT nuotr. Rugsėjo 24 d., penktadienį, Rygoje vykusį reklamos ir rinkodaros forumą „Baltic Brand Forum 2021" užbaigė prekių ženklų apdovanojimo ceremonija. Dviejose nominacijose triumfavo Lietuvos visuomeninis transliuotojas LRT. Lietuviai LRT išrinko mylimiausiu medijos prekių ženklu, toje pačioje nominacijoje tarp penkių žiniasklaidos priemonių minimas ir portalas LRT.lt. LRT pirma vieta atiteko ir humaniškiausio prekių ženklo Lietuvoje nominacijoje. „LRT darbuotojai kasdien įdeda visą savo širdį į visuomeninio transliuotojo misiją, - kokybišką žurnalistiką, įtraukiantį kultūros turinį, prasmingą pramogą, edukuojančias laidas. Todėl LRT paskelbimas mylimiausia žiniasklaida yra ne tik malonus įvertinimas, bet ir įkvėpimas tolesniems darbams. Tačiau svarbūs ne tik pagrindiniai apdovanojimai. Į mylimiausiųjų penketuką patekęs naujienų portalas LRT.lt įrodė, kad Lietuvos žmonėms aukštų standartų žurnalistika reikalinga: patikimos, profesionalios, objektyvios naujienos, nuomonių įvairovė, didelis dėmesys švietimui, kultūrai, socialinėms problemoms", - teigia LRT Komunikacijos ir rinkodaros departamento vadovė Rūta Putnikienė. Trijų Baltijos šalių - Lietuvos, Latvijos, Estijos - prekių ženklai varžėsi septyniose kategorijose: mylimiausias, tvariausias ir humaniškiausias, greičiausiai augantis, unikaliausias, mylimiausias medijos ir mylimiausias prekių ženklas visose Baltijos šalyse ir kiekvienoje šalyje atskirai. Prekių ženklų rinkimai Latvijoje organizuojami nuo 2004 m. Rezultatai yra paremti žmonių, dalyvavusių apklausoje, išsakyta nuomone. Šiais metais apklausoje dalyvavo 2 805 respondentai iš visų trijų Baltijos šalių: 1001 - lietuvis, 1002 - latviai, 802 - estai. Prekių ženklai buvo vertinami pagal penkias kategorijas: kokybės, unikalumo, kainos ir kokybės santykio, ekologiškumo ir socialinės atsakomybės. Lietuvos visuomeninis transliuotojas iš viso valdo 7 žiniasklaidos kanalus: 3 radijo programas (LRT RADIJAS, LRT KLASIKA, LRT OPUS), 3 televizijos programas (LRT TELEVIZIJA, LRT PLIUS, LRT LITUANICA) ir portalą LRT.lt. Miglė Savickaitė Atstovė ryšiams su visuomene S. Konarskio g. 49, LT-03123 Vilnius Mob. +370 687 43201 lrt@lrt.lt www.lrt.lt
Paskutinį kartą atnaujinta: 2021-09-29 11:50
Rašyti komentarą |
||||||||
2007 © “Lietuvos žurnalistų sąjunga” - žurnalistams, mediadarbuotojams ir visuomenei - įvykiai, analizė, kūryba. Sprendimas: Fresh media |
Komentarai (0)